Optimizare SEO

OPTIMIZARE SEO

Serviciul de optimizare SEO este procesul de afectare a vizibilității online a unui site web sau a unei pagini web într-un motor de căutare, rezultate neplătite , adesea menționate ca rezultate naturale, organice sau câștigate.

CONTACTAȚI-NE

CE FACEM

CONSULTANȚĂ ȘI AUDIT

Facem site-ului existent o analiză completă pentru a depista ce parametrii nu sunt optimizați sau necesită înbunătățiri.

CUVINTE CHEIE

Cercetăm notorietatea cuvintelor cheie necesare, conform domeniului de activitate și vă facem un raport cu acestea.

STRATEGIE

Stabilim o strategie de implementare a cuvintelor cheie și de optimizare SEO On Page/ Off Page.

IMPLEMENTARE

Din acest moment, punem totul în practică și îți ridicăm site-ul în topul căutărilor Google.

BENEFICIILE TALE

Recunoașterea brandului
Creașterea numărului de vizitatori
Creșterea vânzărilor
Creșterea încrederii asupra afacerii

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Majoritatea antreprenorilor de site-uri sau magazine online vor să ajungă pe prima pagina în căutările Google, astfel experții noștri au făcut o listă pentru a vă ajuta să știți ce înseamnă acest proces de ptimizare SEO și care este metodologia acestui proces.

Search Engine Optimization (SEO) sau în română Optimizare pentru motoarele de căutare, este procesul sau totalitatea proceselor de perfecționare pentru a afecta vizibilitatea unui site web sau a unei pagini web într-un motor de căutare (Google, Bing, Yahoo etc.). SEO este o subgategorie a marketing-ului în mediul online Search Engine Marketing(SEM).

Mai pe scurt SEO se referă la totalitatea tehnicilor prin care un site web este optimizat pentru a fi propulsat cât mai sus in topul unui motor de căutare, în primele pagini sau primele poziții, în mod natural (organic), pentru rezultatele apărute în urma căutării unor cuvinte cheie.

Procesul de optimizare SEO este o strategie de marketing pentru a crește pozițiile de căutare, pentru a oferi trafic de căutare organică. Această strategie are, în mod tradițional, o rentabilitate a investiției semnificativ mai bună în timp, în comparație cu, căutarea plătită.

Beneficiul PPC este că puteți începe să realizați trafic și vânzări mult mai devreme.

SEO și PPC sunt ambele strategii esențiale de marketing pe internet pentru aproape orice afacere. Dacă nu sunteți sigur ce este potrivit pentru dvs., solicitați o consultare gratuită și unul dintre Consultanții noștri digitali vă va ajuta să dezvoltați o strategie care să se potrivească nevoilor dumneavoastră.

  1. Optimizarea corectă a unui site conduce la atragerea mai multor vizitatori pe site;
  2. Oamenii găsesc informațiile mult mai ușor despre imaginile și produsele oferite de dumneavoastră;
  3. Reducerea cheltuielilor cu promovarea online;
  4. Aducerea site-ului în top Google (sau alt motor de cautare) și menținerea acestuia pe un termen de timp îndelungat.

Motoarele de căutare precum Google, Bing sau Yahoo folosesc altgoritmi complecși ce analizează componența unui site pentru a-l stabili ierarhia in cautări.

  1. Design-ul site-ului (Search Engine Friendly).
    1. Trebuie să capteze vizitatorii, să îi țină cât mai mult pe site și să îi facă să revină, mărind astfel rata de conversie;
    2. Cu cât este mai mare, cu atât un site pare mai important deci trebuie adaugate în permanență pagini noi daca este necesar cu un conținut nou sau reactualizarea paginilor existente.
  2. Numele domeniului (exemplu.ro), are relevanță și nu, dar acestă trebuie sa fie simplu și ușor de reținut pentru vizitatorii dumneavoastră.
  3. Scrierea codului și obiective:
    1. Viteza de încărcare a site-ului să fie mare;
    2. Dimensiunea totală a codului să nu fie foarte mare;
    3. Folosirea tag-urilor heading (h1, h2, h3, h4, h5, h6)
    4. Folosirea a cât mai puține fișiere css
    5. Evitarea link-urilor catre alte site-uri cu rank mic;
    6. Folosirea link-urilor interne (intre paginile site-ului tau);
    7. Scrierea meta titlurilor, a meta descrierilor și definirea cuvintelor cheie;
    8. Prezența cuvintelor cheie în link-uri;
    9. Redirectarea link-urilor vechi catre cele noi (redirect 301);
    10. Implementarea Google Analytics si Google Webmaster pentru monitorizarea site-ului;
    11. Existenta faviconului (inconita site-ului ce se regăsește sus în bara de browser);
    12. Existenta fișierului robots.txt;
    13. Existenta sitemap.xml și a sitemap.html;
    14. Elementele html;
    15. Etichetele html.
  4. Imaginile:
    1. Dimensiunea unei imagini sa fie cât mai mica, spectrul de culoare să fie rgb iar rezoluția să fie adaptată pentru web la 72ppi, astfel încat să se încarce cât mai rapid;
    2. Existenta atributelor alt și title pentru imagini;
    3. Atributele „alt” a imaginilor ajută cititoarele de ecran.

  5. Legarea site-ului la rețelele sociale a devenit un ‘must have’.
  6. Găzduirea: site-ul trebuie găzduit pe servere de încredere astfel încât să se încarce rapid și să fie în permanență activ.
  7. Vechimea unui site (mai exact daca acesta este actualizat sau nu).

Reprezinta partea de optimizare ce nu se face in site-ul tau ci in afara lui. O parte din activitatile pentru Optimizarea Of Page sunt:

  1. Numărul total de hyperlink-uri de la și spre o pagină;
  2. Calitatea site-urilor de la care pleacă link-urile spre o pagină;
  3. Comunicate de presă;
  4. Filmulețe urcate pe diferite site-uri;
  5. Profiluri pe rețelele sociale;
  6. Înscrierea în directoare relevante domeniului tău;
  7. Campanii adwords;
  8. Creare de discuții pe forumuri, rețele sociale;
  9. Prezentări PowerPoint;
  10. Știri;
  11. Diverse articole
PAS 1 Analiza optimizare SEO Analiza business
Analiza competitori
Analiza SEO on-page
Analiza SEO off-page
PAS 2 Strategie optimizare SEO Strategie SEO on-page
Strategie SEO off-page
PAS 3 Implementare Specificații SEO on-page
Specificații SEO off-page
PAS 4 Raportare Monitorizare
Raportare lunara

După numele celor doua metode, putem spune mai pe romanește magie neagră vs. magie albă. Atenție mare la alegerea metodei deoarece Google pedepsește prima practică, penalizând site-ul, iar acesta în loc să urce în rezultatele cautărilor acesta va coborî.

Black hat: cele mai des întâlnite practici

  1. Spam pe forumuri;
  2. Bloguri care propun link-uri dofollow;
  3. Link-uri din blogroll supra-optimizate sau care nu au legatură cu blogul;
  4. Directoare web spam;
  5. Comentarii pe bloguri cu adăugare de link-uri reclamă;
  6. Anunțuri web cu link-uri supra optimizate;
  7. Cuvinte cheie ascunse în site (de exemplu scrise cu o culoare albă);
  8. Duplicarea conținutului cu mici modificări.

White Hat

  1. Optimizarea calitativă on page;
  2. Conținut de calitate și relevant;
  3. Link-uri naturale și relevante;
  4. Designul site-ului să fie search engine friendly.

În mod normal, nu va trebui să faceți modificări structurale sau de proiectare pentru a optimiza corect site-ul dvs.

Majoritatea muncii pe care o efectuăm este în codul sau conținutul fiecărei pagini.

Cu peste 200 de semnale de clasificare diferite, este dificil să se prevadă cât timp va dura un site de rang.

În experiența noastră, clienții văd de obicei o îmbunătățire semnificativă a cuvintelor cheie cu coada lungă în primele 90 de zile și a unor termeni de căutare mai competitivi în jur de 180 de zile.

Procesul de optimizare SEO este o strategie pe termen lung, dar sa dovedit în mod constant că oferă cea mai bună rentabilitate a investiției.

75% din clienții unei companii provin din căutările de pe Google.

Cu noi crești în topul căutărilor! Cu noi îți cresți afacerea!

CONTACTAȚI-NE